TACK

Hej! Åh är fortfarande så glad över att vi blev veckans bloggläsare på johannas blogg! Vi har fått så himla många unika besökare idag, hoppas ni stannar!  Idag har jag inte gjort något speciellt. Det har inte vart så bra väder fast det har inte vart dåligt heller. Var med två kompisar och vi gjorde inget speciellt. Vi gick till en lekpark och gungade, haha! Har egentligen inget speciellt att berätta förrutom att jag är så glad över alla som har tittat in här! You made my day! / Frida
Förresten har jag fått massor frågor om vart vissa av grejerna jag köpte (några inlägg ner) är ifrån. Vill inte någon ska bli utan svar så halsbandet är från Lindex, tygkassen är ifrån Gina Tricot och batman-legginsen är ifrån H&M!
 

Kommentarer


Moa

Grymt fina bilder!
Har du tagit dom Frida? <3

Paulina

åh vilken fin blogg! Kram!

Johanna

Fina bilder :)

by cajsab

Vilken härlig blogg ni har ! :)

Johanna

fina bilder, vad har du för kamera? :)

Josefine

jättefin blogg!

Koffe

Vilka vackra rosor! :)

F TJ

Fina bilder!

Madeleine

snygga bilder där! läste om er på johannas blogg!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!