Christmas tag

 
Snart julafton!! det firar vi med lite christmastag:
 
1. Favorit julfilm? 
Har typ inte sett några julfilmer egentligen.. Men polarexpressen helt klart!
 
2. Favorit julfärg?
Rött probably
 
3. Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton?
Brukar typ ha myskläder (aka fulkläder) ända tills allt kalas börjar med julklappar mat och sånt
 
4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle det vara?
Om jag köper en till mig själv utan att behöva betala själv eftersom det är jag som betalar (makes no sense) skulle det nog vara ett piano!
 
5. Öppnar ni julklapparna på morgonen eller på kvällen?
Om det finns en present i julstrumpan (som för det mesta är en hälge-tidning:))) i julstrumpan öppnar jag den på morgonen, resten på kvällen.
 
6. Har ni byggt pepparkakshus någon gång?
Senast för en vecka sedan faktist
 
7. Vad ska du göra på jullovet?
Fira jul, handla på mellandagsrea, fira nyår, va med kompisar typ.
 
8. Kommer du sminka dig på julafton, i sådanna fall hur?
Nej
 
9. Vad önskar du dig mest i jul?
Önskar mig typ ingenting denna julen så vet inte?!
 
10. Favorit julnagellack?
Ingen aning, rött eller mörkgrått kanske?
 
11. Favorit juldoft?
Luktade på en bodybutter som var någon juledition som luktade väldigt gott, vet inte vad dock...
 
12. Vad måste finnas på julbordet?
Rödbetssallad och köttbullar, tillsammans blir det ungefär såhär.
 
Om ändå bilderna hade vart mina hade jag vart stolt, men nej de är ifrån weheartit. Källor hittar ni på min weheartit. / Frida

Kommentarer


Amal

Kul inlägg att läsa! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

kul att läsa :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!