HEMMA

Igår kom jag hem från Polen, var där i två hela veckor och det var riktigt kul!
Har ätit massvis med god mat,solat på brännheta stränder, och vandrat runt på gatorna i Sopot och Gdansk.
Fixade ihop ett kollage med några få bilder från de två veckor jag var där.
| På en resturang i Sopot , åt garanterat goaste pizzan i Polen. |
Tror de var 2a eller 3e dagen jag och familjen gick ner till stranden och såg solen gå ner, otroligt fint var det. |
Jag och min kusin |
Det var några dagar det blev riktigt varmt dessa dagar tillbringades på stranden. |
Gick många gånger med världens goaste hund som ägs utav min kusin |
|En dag gick vi till bryggan vid stranden där dom sålde allt från armband,mat och slush som ni ser på bilden.| 
| Dagen innan vi åkte hem vandrade vi runt i Gdansk sista gången för i år och köpte dom goaste naschosen jag ätit, hahah |
| Gick runt på stranden och i vattnet. |
 / Carola

Kommentarer


Wilma Öqivst

riktigt fin blogg!
kolla gärna in min! :)

Svar: tack! din var också fin :)
Frida och Carola

benedit ♥

fina bilder!

sv; jaa visst var den! :D haha ellerhur :)
kram

Linda [fotoblogg]

Härliga bilder!
Sv: Visst är det :) Eftersom det är nitar på skalet är det ganska oskönt att hålla i.. :)

FlizanLizan

sv: javisst e den :D

Tilde R

Ser ut som du haft det jättemysigt! :)

Linn Strömberg

Det låter ju helgrymt :D

karen gainza

taack!

Alice

sv: tror det är half baked ^^

dite

superhärliga bilder :D

tänkte tipsa om min tävling som jag har på bloggen just nu, där du kan vinna en valfri klocka, bla från märket Daniel Wellington, delta gärna :D
http://affys.se/2013/july/vinnare-ny-tavling.html#comment

kram! (ber om ursäkt om jag redan tipsat om tävlingen)

janina

sv:Tack så mycket!:)

Lina

Vad härligt! Varit lite skeptisk till bodymist men den var jättegod i doften ju! Helt lovely :D

Olivia-foto

Rolig header!

elin stridh

följer din tur!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!