KUSTEN

Dagen spenderades ute på kusten med mamma och pappa.Det var riktigt varmt idag så det var kul.
[thank u moder natur]  Hittade en sjukt bra plats att sola på , det var uppe på ett berg med ryggstöd och utsikt över vattnet.Helt okej enligt mig,haha. Efter några timmar far vi hem och beställde pizza som jag nyss åt klart.
Är riktigt fjollig, haha. Äter alltid samma pizza varje gång bara för jag inte vågar prova någon ny ifall den inte är god.
haha, den pizzan som är min favvo är hawaii. Vilken är eran? eller har vi samma? haha!
 
ha det fient/carola

Kommentarer


benedit ♥

fina bilder!

sv; skönt att jag inte är ensam då haha! :)
kram

Jenny - Nagelterapeut

Skönhetsfrågestund på bloggen!

C H A R L O T T E

fin fin blogg du har =)

Emelie

Härligt :)

Anonym

sV: ja det var riktigt gott :)

felicia

Härliga bilder :)

△ ida.

sv; taaaack! :'D
btw, ääälskar ert bloggnamn! För älskar låten som One Republic har gjort, ni kanske har inspirerats av den? c:

olivia ♡ - mode, foto & vardag.

gud vad fin design!!

Linajohansson.webblogg.se

Härliga bilder!

♫♪ sandra

härligt!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!