Menorca

I början av sommaren så var jag och min familj på Menorca! Det var väldigt fint och varmt. Dock väldigt litet. Vi far till huvudstaden två gånger och den var ungefär lika stor som en vanlig stad tror jag, haha! Vi hade all-inclusive som var gott i ungefär 3 dagar innan man insåg det var samma mat hela tiden, och det blir väldigt tjatigt gå till en matsal tre gånger om dagen i en vecka. Plus att städerskorna hade typ högkvarter precis vid vårt rum så det slog i dörren hela tiden... Men annars var det fint och vi hade en strand bara 50 meter från hotellet!
En del av stranden, blommor på någons tomt (heheh) , en lite större del av stranden, 3/4 av la familj på en hamn i huvudstaden, flygplanet över molnen.
/ Frida
 

Kommentarer


☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

vad spännande :D alla åker ju typ till mallorca istället. jättefina bilder!

Paulina

Måste ta och säga att jag älskar er header (:

Svar: tack så mycket!! :)
Frida och Carola

♫♪ sandra

härliga bilder!

Josephine Einarsson

Svar: Visst är dom!

Julia

härliga bilder :)

Svar: tack så mycket!! :)
Frida och Carola

marina

Jätte härliga bilder!

Anna

Åh så mysiga bilder!

JUNITJEJ

Vilka härliga bilder!

maria

Härliga bilder!!

madabouttea.se

Men guuud så fint!

frida

ser underbart ut! så sjukt gött att åka iväg ett tag


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!