SÅNNA DÄR DAGAR

idag var det en såndär dag då man inte har en aning om vad man ska göra. Om man ska sätta sig ute och sola även fast solen går i moln var femte minut eller om man ska kolla på film hela dagen och dricka té. 
Idag blev det att kolla på desperate housewives hela dagen och dricka té. Haha, fastnar ofantligt fort för serier.
Har ni några favorit serier ni vill tipsa om? jag gillar new girl,the vampire diaires och desperate housewives.
Någon mer som har de som favoritserier? 
Knäppte några snabba webcam bilder,ha det fient. / carola
 

Kommentarer


Elli

sv: Hahaha aa, det skrev nån annan också! xD

N

sv, Hahaha jaa ;p

Elin Horn

Visst är det! Dock så kommer jag ändå inte kunna se det nya på onsdag :(

Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Hej, gör du bloglovinbyten? :)

Svar: Hej, ja vi gör bloglovinbyten :)
Frida och Carola

Inga-Linn

Sv; Ja, det går inte att beskriva saknaden!:(

Matilda Johansson

Svar: Haha, ja!

VilmaLindberg

Hej, nu kan ni kolla vem som vann veckans blogg! Kanske var det ni? Om inte, finns det en ny chans :)

Linnéa

Ja men visst var den fin <3

♥ w i l m a ♥

sv: tusen tack, jag med! :)
ha en fin dag!

angelica

sv, tack så mycket! Ha en bra söndag!♥

ebba

fin header!

Svar: tack så mycket!
Frida och Carola

Ebba Green

Tack ska du ha :) ja det tycker jag du ska!

Marina

Hoppas du har en bra söndag!

Maja

-Tack så mycket!

juliaa

sv: haha ohja XD
min favvoserie är pretty little liars! kram

Svar: åh älskar också pretty little liars!
Frida och Carola

Cajsa Lindahl

bästa jag införskaffat EVER!

Elvira - foto

Älskar verkligen DH och modern family är ett tips! Sjukt bra :)

Svar: gillar också modern family men missar det alltid när det sänds på tvn!hahaha :)
Frida och Carola

Alex

jag brukar se på pretty little liars och grey's anatomy, dessutom har jag sett klart gossip girl som också var väldigt bra :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!