BOYFRIEND JEANS


har hur länge som helst velat ha ett par boyfriend jeans. Men har inte hittat det 'perfekta' antingen har det var för stora eller för långa eller så har dom bara inte passat mig. Idag när jag var på köpcentret så drog jag snabbt in till H&M. Såg ett par och bara tog en storlek för att se hur dom satt. De satt som en smeck. Är helt kär i dom!
Ap bekväma och ap fina. Fyndade det för 400kr , ca det bästa köpet på länge! Fick också med mig en skjorta. Har ni några  boyfriend jeans? / carola.

Kommentarer


Annika

Snygga!

Ronja

åh vilka snygga! :)

Ellen

Snygga!!

♫♪ sandra

snygga!

Emma //pluggar till fotograf

Åh så snygga!

Natalie

Snygga jeans!

frida

snygga! :) vill också köpa boyfriendjeans men har inte hittat några som passar mig än...:)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!