Origentering & ios7

Idag hade vi origentering i skolan. Gick med en kompis och vi hittade alla kontrollerna, så det gick ju bra! Kom hem vid ungefär ett och sedan dess har jag inte gjort något speciellt. Funderar på om jag ska uppdatera min mobil till ios7 eller inte. Min bror gjorde det och det finns en hel del coola funktioner. Men jag hatar designen och menyerna! Det ser inte alls ut som iphone utan typ en samsung/windowsphone. Så vet inte riktigt hur jag ska göra. Har ni uppdaterat den? Tycker ni den är bättre eller sämre? /frida
 
 

Kommentarer


Evve-Normal is boing!

Jag har uppdaterat den. Tycker den är bra, måste vänja mig först lite bara för nu undrar jag vems telefon jag snott när jag öppnar den ^^

Alice

sv: tack!
allt bra med dig idag?

benedit ♥

håller med dig! vill ha funktionerna men inte utseendet haha :s eller jo där uppe där klockan och sånt står men inte menyikonerna... speciellt inte bilder :s

sv; hihi ja :)

malva

sjukt fin header ;)

johanna

oh herre vad fin blogg du har! Har du gjort din design själv? Skitsnygg! :D

MOOOLLYS

Åhh jag kan inte uppdatera, har inget WIFI hemma just nu som funkar >.<

Emma

Hej! Jag tänkte tipsa om att jag just nu har en tävling där jag lottar ut två iphone 4/4s skal. Superenkla regler! http://fames.se/emmalindblom/tavling-vinn-tva-iphone-44s-skal/

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag har inte uppdaterat min iphone än, vad är skillnaden? :)

Jessica - Foto

Svar: Verkar som det är många som har det nu innan kylan kommer ;)

Anonym

UPPDATERA! Så himla kul & känns så fräscht med helt ny design osv.

Johanna L

Har uppdaterat, och älskar det, haha :D

elin wahlberg

Uppdaterade min igår, tycker det är helt okej, man vänjer sig mer och mer. Och det kommer ju bara komma fler och fler nya uppdateringar så det är väl lika bra att göra det liksom ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!