Back to school tag


Hola efterssom sommarlovet lider mot sitt slut (de är oker att gråta) så ska jag göra en sån här back to school tag, ingen utmanade mig dock utan jag bara gör den *:)*
 
Vilken dag börjar du?
Måndag aka imorgon (de är okej att gråta igen)
 
Hade du läxor över sommaren?
Nej, phew
 
Vad ska du ha på dig första dan i skolan?
 kläder *:)* nejmen ingen aning!
 
Vad är stressigast med skolan?
läxor, prov och sånttt
 
Längtar du till skolan?
probably bc man träffar alla kompisar igen wooo men inte till de andra
 
Vad längtar du mest efter?
 Höstlov heheh
 
Vad är roligast att fixa inför skolstarten?
 brukar inte fixa något speciellt men älskar sånna här 'back too school' reor liksom att köpa pennor och block man aldrig använder, de är kul
 
I vilken klass började du sminka dig till skolan?
  6:an tror jag, typ mascara
 
Kommer du ha ryggsäck eller handväska?
inget av dem, rebell. Nejmen har köpt en tygpåse!
 
Some of the foton jag tagit över sommarlovet. /Frida

Kommentarer


♥ Elsa ♥

Kul att läsa! :D

Åsa

Sv: Tack :)

benedit ♥

HAHAHAH "köpa pennor & block man aldrig använder", sant ju :')

sv; hihi jaa! :D

frida

tack så mycket!! kram


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!