AND ACTION

[ för några dagar sen då jag var värsta healthy och gick ut för att ta en promenad och såg sjukt många fåglar och var ju såklart tvungen och ta några bilder. hahah.Gillar den ovanför mest] 
 
Om en stund ska jag dra ur mobilen ur laddaren och sätta igång och filma några klipp.Om vad? Hemligt.
hahha,jk. Videon kommer komma upp inom några dagar.. Gör det genom videofyme och alltså inte via YouTube.
För det första så är jag lagom kass på att redigera bilder och videor .. ja,det ska vi knappt nämna. Så innan 
jag ger mig ut i det okända och testar med YouTube så kör vi på Videofyme. Låter det bra? 
Nej, nu skall j
 
ag sätta igång! ni får ha en bra fredag / carola. 

Kommentarer


C

Åh, vilken fin bild!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!