mitt 2013

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? det kan man väl säga!

 

Hur har ditt 2013 varit? skit bra, det har funnits dagar där allt kännt piss och vissa då allt vart på topp, men i stort sett har allt vart jättebra!

 

Blev du kär i år? yep, still am

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?  19 oktober, då åkte jag på konfaläger (ap kul var de!!)

 

Vad är din största framgång 2013? inte den blekaste aning

 

Bästa köpet?Mina svarta dr denim, så ofantligt bekväma!

 

Vad spenderade du mest pengar på?  fika och mat, alla gånger

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? alla fina kommentarer , och vissa andra saker som är hemlig stämplat (ojoj)

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? åh, svårt juu

 

Vem har du umgåts med mest? Frida,Alina

 

Har du haft ett förhållande under 2013? nej:))))

 

Vart reste du under 2013? Polen , Gran Canaria

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? saknar inget speciellt , vet inte heller vad jag vill ha

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag och min familj åkte till Götlaborgggg och var där en hel dag och åt gott och shoppade och mysteee

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? ooj.. vet inte ,de finns de säkert

 

Vem saknade du? farmor och farfar, vila i frid :((

 

De bästa nya människorna du träffade? alla från konfan!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? satsa på skolan , ta en dag i taget 

 

 

 


Kommentarer


ANGELICA - Hälsosamt

himla fina bilder :D

Amanda [SPONTAN]

Kul att läsa dina svar :)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Härliga bilder!
Ville bara kika in och önska dig en god fortsättning! :)
När jag ändå är här så vill jag också tipsa om min tävling på bloggen där vinnaren vinner ett presentkort på Gömda Juveler Fashion som den kan shoppa loss med! Skynda dig att delta, tävlingen avslutas ikväll (1 januari) kl 23:59!

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/december/tavling-vinn-presentkort-pa-gomda-juveler-fashion.html#comment

Vore superkul om du ville vara med och delta! :)

Åsa

Sv: Tack!
Kram och gott nytt år!!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!