SÅDANT DÄR



SENASTE
 
Smset: ''ey kolla kik''
Mobilsamtalet: Ringde en friendo iförrgår 
Dryck: Juice
Gången du grät: I går kväll , haha såg på dh..
Sång du lyssnade på: Ed Sheeran ft. Passenger - No diggity - thrift shop
 
DINA TRE..
Favoritfärger: Gillar de mesta men, vitt / svart / blå
Favoritplagg: Mina boyfriend jeans från H&M!
Favoritämnen: Engelska, idrott
 
HAR DU NÅGONSIN
Brutit av en penna: noep
Rökt: nepp
Förlorat någon som betytt mycket: Yes
Haft ett seriöst förhållande: Skulle jag inte påstå haha
 
I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän: aaa
Skrattat så du börjar gråta: jajamen
Fått reda på att någon snackat skit om dig: Nej.. [säger nu inte att ingen snackar skit om mig bc det gör det säkert, hahaha ]
Pussat en kompis: noepp
Fått ditt hjärta krossat: Naa

Kommentarer


Lina jonsson

Fin blogg, ni har! :d

Anonym

Jag vet ej som krossat ditt hjärta! Jag är din kompis och jag har råkat pussa dig på kinden xD

Svar: And who is this
Frida och Carola


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!