TGIF

Sorry för ap dålig uppdatering. Här har det stått tomt i 2 dagar men det ska det bli ändring på. 
Skolan ligger som sagt i första hand, hoppas ni förstår. I alla fall, i förrgår så cyklade jag till stan direkt efter skolan.
Hade nämligen bokat en tid hos frisören , det var riktigt långt och tjockt så det var skönt att tunna ut det och klippa
bort det slitna. Dagen efter så hade jag skolfoto. Det blir verkligen a l d r i g  bra, hahah någon som håller med?
aja här är ca sämsaste bilderna men var riktigt dum som inte tog en någorlunda bra bild innan jag klippte mig..
hahaha,ha en as bra fredag! ciao. /carola
 

Kommentarer


Silvia

Hoppas att allt är bra. Kolla in på min med. Ha en otroligt bra dag ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!