Frost

© Nikon D5100 18-55mm, close-up filter +4
 
Igår kom jag på att jag inte tagit en enda frostbild i vinter. Kan bero på att det inte har vart någon frost förrutom tidigt på morgonen så jag inte hunnit. Letade fram bilder ifrån förra året som fick en ny redigering. Gillar dessa bilder skarp!
 
Påtal om frost så vill jag verkligen se den nya filmen froozen, eller frost som den kallas på svenska. Har velat se den ända sedan den spelades förhandstitt på julafton, så ska nog boka biljetter till bio, haha! / Frida

Kommentarer


maandelina.blogg.se

fina bilder!

Jenny Karlsson

jätte fina bilder :)

Missa inte min tävling där du kan vinna en body mist från victoria's secret, super enkla regler du behöver bara skriva att du är med!
Direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-en-body-mist-fran-victoria39s-secre-12043586
Ber även om ursäkt om du inte gillar dessa kommentater.

Lina

Vilka fina foton! :)

Koffe

Härliga frost bilder! :)

Alexandra - Lakeyours

Så fina bilder!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!