Tema - Nystart

Detta är vårat bidrag till en ''photo-challenge'' som vi är med i. Vi är 13 fotobloggare som har startat detta. Varje månad ska vi lägga ut en bild i ett speciellt tema. Kommer även komma andra inlägg som tex. olika tävlingar och sånt. Denna månaden är ledorden 'nystart - porträtt'.
Oerhört svårt att tolka tycker jag... Det första som kom upp i mitt huvud var träning, men vi har inte haft tid att springa till spåret för att fota. Blev inte speciellt nöjd med den... Såg mycket bättre ut i mitt huvud. Men vad jag tänkte var att liksom, nystart: nu ska du va glad! Eller något sånt.
 
 

Kommentarer


Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

loviisaaa

Fin bild!

Erica

Gillar bilden! :)

Linnéa Thell Jansson

Vad fint det blev med redigeringen!! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!