HERE WE GO AGAIN

Mår riktigt bra idag , är oerhört glad utav någon anledning. Något som inte är lika bra är uppdateringen.. 
men det ska bli ändring på! Har inte riktigt vant mig med att vakna 06.50 varje dag eller det nya schemat vi fått.
Allt går så fort , liksom om ett år ska jag gå sista året med min klass? sad but true.  Men nu ska vi inte deppa sönder, ni får ha en riktigt bra helg!
/ carola
 
ungefär innan midsommar bestämde jag,frida och en kompis för att göra våra egna blomsterkransar inför
midsommar. Av plast förstås ,så den håller länge och ovanför ser ni hur min blev! haha. Någon mer som gjort en blomsterkrans utav
plast?
 
 

Kommentarer


Felicia

Åh vad söt den är! Jag har aldrig provat att göra i plast, men det var ju riktigt smart! :d

rebecka

sjukt fin! jag och mina kompisar försökte men det gick verkligen inte bra haha


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!