OFÖRGLÖMLIGT

Något jag saknar oerhört mycket är Polen. Det var redan 4 veckor sedan vi tog båten från Gdynia för att åka hem till Svea rike igen.
 Helt sjukt vad det har gått fort!
Något jag saknar är utbudet utav maten.Fanns ungefär allting . [hittade flora i en mataffär,hahha svenskt smör]
Allt är så billigt där också , jag menar den milkshakes till höger kostade 11 zl [22 svenska kr] asså va??? 
 
Förutom att äta ungefär hela tiden så gick vi runt en hel del också! Till vänster så ser ni Gdansk uppifrån.
Det var ett klocktorn man kunde gå upp i och kolla ut över hela Gdansk, vågade dock inte gå ändå upp pga höjdskräck.
Men minna tappra moder gick ända upp [?!?!?!] hon visade några bilder hon tog där uppe,helt sjukt, one word - mäktigt . 
 
Sen var vi på stranden i några dagar också, vilket också var väldigt kul. En dag var det riktigt varmt och kvavt då man knappt kunde gå för att det var så varmt. 
 
Tips, ifall ni gillar mat,mer mat , ännu mer mat, och ännu mer roliga grejer. Så borde ni helt klart åka till
Gdansk Brezno eller Sopot. älskar dem ställen så himla mycket.Har någon utav er varit där? Eller i Polen
överhuvudtaget? / carola. 
 

Kommentarer


ellinore

Härliga Bilder!:D

emilia

milkshake för 22 kr? hahah ja tack ;)

Ebba Molin

sv: tack snälla!

Linnea

Åh den milkshaken såg väldigt god ut!
Hoppas att allt är bra med dig att du fått en bra start på helgen!
Kram

Emma J

Åh vilka mysiga bilder! Vad god milkshaken ser ut :)

Sv: Haha ja ellerhur?!? :)

Anonym

Härliga bilder!

Selina

Härliga bilder!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!