Saturday

 
Bild ifrån ännu en spontantripp till espresso house. Kommer bli pank av allt detta. Så gott och dyrt. Smakade förresten på vit varmchoklad där idag med mamma. Det var godare än vanlig choklad ju!
 
Idag har jag inte gjort så mycket, åkte in till stan med mamma en stund och fick med mig ett par byxor hem. Imorgon så ska jag nog ut och fota med Carola. Förresten är det jätteskönt med helg nu, bara att jag har engelska till på Måndag jag inte ens börjat på. Hoppas ni har mindre i skolan än vad vi har och hoppas ni haft en bra Lördag! / Frida
 

Kommentarer


♫♪ sandra - en musikblogg

- mycket go blandning av låtar!

Celine

- Tack så mycket! :)

benedit ♥

åh vad fin bild!:)

sv; tack! :D

Felicia

Jag har inte provat espressos juldrickor än, men alla säger att de är jättegoda så det måste jag ju testa! ^^

Magda.

sv: Tack! Ja, det är ju inte riktigt jul utan snö!

MATILDA

fina bilder :)

S A R A -foto & vardag

Mums va gott! :D Fina bilder också :)

Alice

sv: vad konstigt! :o du kunde se min förra? för jag använder mig av samma kod, bara en annan bild! himlarns konstigt! testat klicka "f5" ?

MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

fina bilder!

Maya

Åh så fina tjejer!

Maria

Det låter riktigt gott med vitchoklad! Och deras muggar är ju hur söt som helst :)

Anonym

Går någon av er i dans?
Skulle varit jättekul om man kunde få se klipp! Jag går själv i det och eran blogg är jättefin och kreativ förresten! :D

Svar: Ja, jag går i dans. :) Har kanske filmer från uppvisning som går att visa! /Frida
Frida och Carola


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback





Designad av Sally Hansson!